ראיון עם עוזי רמירז לקראת פסטיבל יערות מנשה 2013

יום ראשון, 28 באפריל 2013
בסופשבוע הקרוב- 2-4 במאי, יצא לדרך בפעם החמישית, פסטיבל יערות המנשה שכבר הפך למסורת בקרב חובבי מוזיקת השוליים בארץ. אחד מהיוצרים הותיקים בסצינה, שמופיע שם מדי שנה הוא עוזי רמירז ששמח לספר ל"כרטיסים ברשת" מה כ"כ מיוחד באירוע הזה.

אם אני לא טועה אתה גדל יחד עם הפסטיבל מאז הפעם הראשונה שלו ב-2009?

האמת שלא נראה לי שהייתי בראשון אבל אני זוכר שבפסטיבל השני הופעתי גם עם בום פם וגם עם האחים רמירז. בעצם זו הייתה ההופעה האחרונה שלי אז יחד עם בוםפם ומאז אני שם עם "האחים רמירז" כל פעם בקונסטלציות שונות. האמת שהפסטיבל ממש גדל מבחינת האירגון שלו וגם מבחינת הכל, ההוא משתדרג ומשתפר משנה לשנה.

אתה זוכר את החוויה הראשונה שלך מההופעות ביערות?

האמת שאת ההופעה הראשונה אני זוכר בתור סיוט, כי זה היה באיזה ספייסלוקיישן ענק ענק. הייתה הרגשה שהפינק פלויד הולכים להופיע שם והפסטיבל היה עוד בחיתולים שלו, אז הייתה הרגשה מאוד "גרידית". היו כמה מאות או אפילו אלפים, אבל המון שטח ריק. מה שאני זוכר זה שהבמה הייתה באלכסון קצת, סוג של אופסייד, אז זה הזיכרון מהפעם הראשונה או השנייה שלנו שם.

יצא לך ללכת לאיבוד שם פעם ביער?


האמת שזה מצחיק שאתה שואל, כי לא מזמן הופעתי שם גם במסגרת איזה פסטיבלון קטן ובדרך לאוטו, הייתי בדרך עם כמהה חברים ולקח לנו כשעה במקרה הטוב לצאת משם. זה היה מצחיק בהתחלה אבל באיזשהו שלב, זה כבר התחיל להלחיץ.

עד כמה אתה חושב ש"יערות המנשה" שמתפתח במקביל ל"אינדינגב" תורם למוזיקהה האינדית בארץ?

אני חושב שזה מאוד תורם למרות שאני לא אוהב את המונח אינדי. למעשה הרבה להקות שמופיעות בפסטיבל,  הן לא באמת אינדי ויש מאחוריהן גופים שעומדים ותומכים בהן.

אבל בכל אופן זה מאוד תורם למוזיקה הישראלית בכלל..


כן בטח-זה תורם לגמרי. יש אפילו איזו הרגשה של קהילה, גם ל מוזיקאים וגם של קהל שתומכים ורואים המון יוצרים. מבחינתי זו הזדמנות תמיד גם להכיר המון דברים חדשים בפסטיבלים האלה. כי תמיד יש את השמות הגדולים כמו הדג נחש, הבילויים וגבע אלון שמופיעים השנה. אבל אתה קולט גם את החבר'ה הצעירים שמופיעים פעם ראשונה ומפתיעים אותך משום מקום. פתאום אתה קולט חבורה של ילדים שמעיפים לך ת'שכל.

אז באיזו קונסטלציה אתה הולך להופיע שם השנה?

עם האחים רמירז.

יש דברים חדשים שתבצעו שם?

האמת שכן. יש לי גם פרויקט סולו וגם את האחים רמירז שיוציאו בברקרוב אלבום שני וגם אני בדרך לאלבום שני., אז מי שיגיע לפסטיבל יוכל ליהנות גם מהחומרים האלו.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ראיון עם עוזי רמירז לקראת פסטיבל יערות מנשה 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ראיון עם עוזי רמירז לקראת פסטיבל יערות מנשה 2013 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top