שלמה ארצי - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שלישי, 15 במאי 2018

לאחר סיבוב חורפי מוצלח במיוחד, הזמר שלמה ארצי יוצא עם סיבוב הופעות חדש לקיץ 2018 שהפעם יכלול בעיקר הופעות גדולות ובמסגרתו יגיע בין היתר ללייב פארק בראשון לציון, לבריכת הסולטן בירושלים, להיכל התרבות בתל אביב ולאמפי קיסריה. אז מתי? כמה זה יעלה? והיכן קונים כרטיסים? בכתבה הבאה.


לאחר מופעי הסולד אאוט המסורתיים של שלמה ארצי בזאפה ומופע גדול בהיכל התרבות בת"א, שלמה ארצי מגיע עם סיבוב הופעות קייצי חדש ל-2018 והפעם יהיו אלו הופעות גדולות מול קהל של אלפי צופים. ארצי יופיע במהלך החודשים הקרובים באמפי קיסריה, בהיכל התרבות בתל אביב, באמפי ענבה במודיעין, בבריכת הסולטן בירושלים וגם בלייב פארק בראשון לציון. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות כבר נפתחה (כל הפרטים המלאים והתאריכים בהמשך הכתבה).

בסיבוב ההופעות החדש, צפוי ארצי לבצע את מיטב להיטיו הגדולים בעיבודים חדשים כאשר איתו על הבמה ייקחו חלק גם הנגנים מאיר ישראל, אבי סינגולדה, בן ארצי, טל פורר, אייל מזיג, הילה בן טובים, קרני פוסטל ושי ועדי מאירי.

לאחרונה, ארצי יצא בדואט מפתיע עם הזמר עומר אדם עם הסינגל "לא הפסקתי לחפש אותך" שזכה להצלחה עצומה בקרב הקהל וכבר הספיק לצבור מעל ל-5 מיליון צפיות ביוטיוב. כמו כן, לאחרונה הוציא ארצי גם את הסינגל "חוף עזוב מאהבות" שעיבד ותיזמר אייל מזיג וזכה להצלחה רבה ולהשמעות רבות בתחנות הרדיו.

שלמה ארצי בפארק הירקון?

בתקופה האחרונה, החלה לרוץ שמועה על כך ששלמה ארצי מתכנן לקיים הופעה גדולה בפארק הירקון בקיץ 2018. זה קרה בעקבות שיחה שקיים במהלך ההופעה האחרונה שלו בהיכל התרבות עם גיטריסט הקבע שלו אבי סינגולדה, במסגרתה שאל אותו ארצי אם הוא יכול להציג קטע במה ארוך שייצא אל הקהל ועליו יצעד סינגולדה יחד עם 10 גיטריסטים נוספים.

סינגלדה כמובן הסכים לבקשה ואף שאל את הקהל אם יגיע להופעה בפארק שמיד הסכים כמובן. ארצי אמנם כבר הופיע בעבר בפארק הירקון אך זה היה במסגרת מופע מיוחד לחיילים ולא מופע רגיל עם מכירת כרטיסים לקהל הרחב. נכון לעכשיו, לא מצאנו עדכון רשמי בעניין, אך נמשיך כמובן לעדכן בנושא.


שלמה ארצי - לוח הופעות 2018

להלן לוח ההופעות של שלמה ארצי לחודשים הקרובים ב-2018:

5 ביולי 2018 - מופע באמפי ענבה במודיעין. מחיר הכרטיסים: 190-299 ש"ח. רכישת כרטיסים לשלמה ארצי במודיעין בעמוד הבא.

12 ביולי 2018 - מופע באמפי קיסריה. מחיר הכרטיסים: 205-335 ש"ח. רכישת כרטיסים לשלמה ארצי בקיסריה בעמוד הבא.

2 באוגוסט 2018 - מופע בפסטיבל "בין הכרמים" במרום גליל. מחיר הכרטיסים: 200-269 ש"ח. רכישת כרטיסים לשלמה ארצי במרום גליל בעמוד הבא.

28 ביולי 2018 - מופע ט"ו באב בלייב פארק ראשון לציון. במופע יתארחו הזמרים בעז שרעבי ואהוד בנאי. מחיר הכרטיסים: 124-335 ש"ח. רכישת כרטיסים לשלמה ארצי בט"ו באב בעמוד הבא.

10 באוגוסט 2018 - מופע בהיכל התרבות ת"א. מחיר הכרטיסים: 205-335 ש"ח. רכישת כרטיסים לשלמה ארצי בהיכל התרבות ת"א בעמוד הבא.

23 באוגוסט 2018 - מופע באמפי קיסריה. מחיר הכרטיסים: 210-340 ש"ח. רכישת כרטיסים לשלמה ארצי בקיסריה בעמוד הבא.

30 באוגוסט 2018 - מופע בבריכת הסולטן בירושלים. מחיר הכרטיסים: 185-335 ש"ח. רכישת כרטיסים לשלמה ארצי בירושלים בעמוד הבא.  


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שלמה ארצי - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שלמה ארצי - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top