פול גילברט בישראל

יום חמישי, 7 בפברואר 2013
הגיטריסט הוירטואוז פול גילברט הידוע מההרכב Mr Big יגיע לישראל באפריל להופעה ברדינג 3 ת"א.  מחיר כרטיס -  245 ש"ח. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

פול גילברט (6.11.66) הינו גיטריסט אמריקאי מצליח שהתפרסם לראשונה בגיל 15 כאשר העיתון Guitar Player Magazine הוציא עליו כתבה שניבאה לו עתיד גדול בעולם הגיטרה.

הנבואה לא איחרה להתגשם כאשר בגיל 18 הוא מקים את להקת המטאל Racer X וזוכה באלבום זהב ביפן והכרה כגיטריסט המהיר בעולם. ב- 1988 עוזב פול את הלהקה ומקים את Mr. BIG.

הלהקה יוצאת לטור בארה"ב כמופע חימום של להקת Rush ולעוד סיבוב כמחממת של Aerosmith. עיקר הפעילות שלה כלהקה עצמאית באותם ימים הוא ביפן. רק באלבום השני, שכולל את הלהיט To be with you (מקום ראשון ב- 100 הגדולים של Billboard Magazine ומקום ראשון במצעדי הפזמונים ב- 15 מדינות בעולם) הלהקה פורצת בענק לתודעה העולמית ויוצאת לשני טורים עולמיים כלהקה מובילה.

באלבומה השלישי Bump Ahead נכלל ביצוע כיסוי לשירו של Cat Stevens - Wild world שמגיע למקום 24 במצעד של Billboard magazine.

ב- 1997 עוזב גילברט את Mr. BIG לטובת קריית סולו הכוללת שיתופי פעולה עם מוסיקאים בולטים כגון: Mike Portnoy (Dream Theater) , Joe Satriani ו- John Petrucci (Dream Theater). בנוסף הוציא גילברט 12 אלבומי סולו ולא פחות מ- 18 קלטות לימוד ו- DVD.

ההופעה בארץ הינה במסגרת טור עולמי לרגל הוצאת האלבום האחרון – Vibrato. פול גילברט יגיע לארץ עם להקתו הנוכחית הכוללת בנוסף אליו את Thomas Lang (תופים), Kelly LeMieux (גיטרה בס) ואת אשתו Emi Gilbert (קלידים). ההופעה תכלול קטעים ולהיטים מכל התקופות.

כרטיסים להופעה של פול גילברט ברדינג 3

ההופעה של גילברט ברדינג תתקייםב-12 באפריל 2013 בשעה 22:00 כאשר מחיר הכרטיס עומד על 245 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים להופעה כבר מעכשיו באמצעות האינטרנט האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן

  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פול גילברט בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פול גילברט בישראל Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top