כרטיסים לפסטיבל המטאל 2013 בגני התערוכה

יום רביעי, 30 בינואר 2013
פסטיבל מטאל חדש וגדול מגיע לישראל בחודש מאי 2013 ובו ישתתפו שבעה להקות מובילות בתחום המטאל מהארץ ומהעולם. מידע נוסף והזמנת כרטיסים, בכתבה שלפניכם.

7 להקות, מתוכן 6 להקות בין-לאומיות בסצנת המטאלקור העולמית שכבשו את העולם בששת השנים האחרונות, עומדות להגיע לישראל, בזמן אמת, ולעמוד על אותה הבמה, לערב בלתי נשכח ולהשאיר את חותמן בפני הקהל הישראלי הצמא למוסיקה חיה טובה.

בשנים האחרונות נכנס סגנון המטאלקור לתודעת הקהל הישראלי, וכמות המאזינים לסגנון מוסיקה זה צמחה ממאות לאלפים. הביקוש ללהקות מסוג זה עלתה גם אצלנו בהתאם להצלחה בעולם. הפסטיבל נבנה ומופק בהשראת פסטיבלים מכל העולם )בעיקר Vans Warped Tour, California Metal Fest ופסטיבלים מטיילים(. את הפסטיבל מפיקים חברת ג'וקרפייס הפקות. חברה צעירה שמורכבת משבעה חברים טובים בגילאי 17-21.

החבורה הצעירה, הוקמה בעיקר כדי לתת מענה לקהל הזה ולהכניס את ישראל למפת סיבובי ההופעות של הלהקות הגדולות והמצליחות בתחום הרוק והמטאל. הם יצרו קשרים בינלאומיים ומקבלים יחס של כבוד גם מעבר לים. הפקתם האחרונה הייתה בנובמבר האחרון בהופעה של להקת Memphis May Fire ברידינג 3 אשר ללא ספק הוכתרה כהצלחה מסחררת.

למרות גילם הצעיר, הם מצליחים להרים הפקות בינלאומיות שלא מביישות מפיקים מנוסים, הם חדורי מוטיבציה, כישרון ובעיקר הרבה אהבה למוסיקה. ללא ספק מדובר פה על דור העתיד של המפיקים בישראל...

רשימת הלהקות שישתתפו בפסטיבל

Emmure

הוקמה בשנת 2003 בקונטיקט, נחשבת לאחת מלהקות הדת'קור הטובות והגדולות ביותר ברחבי הסצנה העולמית, עם מיליוני מעריצים ועשרות אלפי מכירות אלבומים במהלך השנים האחרונות. הלהקה הוציאה 3 מיני אלבומים בהפקה עצמאית ועוד מיני אלבום תחת הלייבל This City Is Burning Records שהגדיל את כמות המעריצים וגרם ללייבל מהגדולים באמריקה Victory Records להיכנס לתמונה ולהחתים אותה. ללהקה יצאו 5 אלבומים עד היום – Goodbye to the Gallows , בשנת 2007, The Respect Issue שיצא ב 2008, Felony ב 2009, Speaker Of The Dead ב 2001 ואלבומה האחרון שיצא השנה Slave to the Game שזכה להצלחה מסחררת.

Memphis May Fire

הקומה בשנת 2006 בדאלאס, להקת מטאלקור שמקורה החלה את דרכה בתור להקת מטאלקור דרומי- סגנון מטאלקור משולב עם מוטיבים והשפעות של מוזיקת קאנטרי. עם השנים הלהקה פרצה לתודעת הקהל האמריקאי והוציאה אלבום ראשון בשנת 2009 בשם “Sleepwalking” האלבום מתבטא בעיקר בהשפעות המוזיקה הדרומית האמריקאית ביחד עם שילוב מוצלח ומעניין של מטאלקור. לאחר שינויים בהרכב הלהקה, הלהקה חתמה בחברת התקליטים Rise Records ויחד עם החברה הוציאה את האלבום The Hollow בשנת 2011 האלבום זכה להצלחה מסחררת ומסמל את פריצתה הגדולה של הלהקה לתודעה של קהל המטאלקור/מטאל ברחבי העולם. לאחר סיבוב הופעות מוצלח ושינוי נוסף בהרכב שלה, פנתה הלהקה להקלטת אלבומה Challenger ששוחרר בשנת 2012.

Chelsea Grin

הוקמה בשנת 2007, נחשבת לאחת מהחלוצות והראשונות בסגנון הדת'קור שפרצו לתודעה בין-לאומית. עם 3 אלבומים ו 3- מיני אלבומים משנת 2008 ועד לשנת 2012 שרובם יצאו דרך הלייבל . Artery Records צ'לסי גרין עשתה מהפכה בתחום המטאלקור והפיצה לעולם סגנון חדש, כבד מהרגיל, עם השפעות מסגנון הבלאק מטאל של שנות התשעים המוקדמות.

Comeback Kid

הוקמה בשנת 2002 בקנדה, נחשבת לאחת מחלוצי סגנון ההארדקור בעולם ולפורצת דרך בסגנון זה . אלבומם הראשון Turn It Around , שיצא בשנת 2003 נחשב עד היום לאחד מאלבומי ההארדקור הטובים ביותר שיצאו אי פעם. מאז, הוציאה הלהקה עוד 4 אלבומים ומסתובבת בשנים האחרונות ברחבי העולם לקידום אלבומם האחרון Symptoms + Cures

Attila 

הוקמה ב 2005- בג'ורג'יה, אטלנטה, להקת מטאלקור / דת'קור שפרצה לתודעת העולם רק בתחילת שנת2009 עם שחרור אלבומה השלישי במספר Rage , תחת חברת התקליטים - Artery Records בשונה משאר הלהקות בז'אנר, הלהקה משדרת מסר צעיר ומצליחה לשלב בז'אנר הכבד קצב כיפי, וקצת פחות בגרות, מה שמושך מאוד בני נוער. בימים אלה עובדת הלהקה על אלבומה החדש שעתיד לצאת בשנה הקרובה.

Breakdown of Sanity 

הוקמה ב 2007 בשוויץ. להקת מלודיק דת'קור עצמאית והיחידה מבין הלהקות שמגיעות שלא חתומה בשום לייבל. הלהקה הוציאה בשנת 2009 את אלבומה הראשון The Last Sunset שזכה להצלחה אדירה בעולם וגם בארץ, והגדילה את כמות מאזיניה למאות אלפים. אלבומה השני, Mirrors , מהווה גם הוא הצלחה גדולה מאוד.

כרטיסים לפסטיבל המטאל 2013 בגני התערוכה

הפסטיבל יתקיים ב-9 במאי 2013 בגני התערוכה ת"א. פתיחת דלתות החל 16:45. מחיר כרטיס לפסטיבל הוא 290 ש"ח לכרטיס עמידה או 370 ש"ח לכרטיס עמידה + חולצה. את הכרטיסים ניתן לקנות באתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן

  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לפסטיבל המטאל 2013 בגני התערוכה Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לפסטיבל המטאל 2013 בגני התערוכה Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top