דניאל קרמר ורוברט אנצ'פולובסקי Jazz Ring

יום רביעי, 12 בדצמבר 2012
הפסנתרן הבינלאומי הוירטואוז דניאל קרמר יהיה הסולן המתארח בקונצרט הג'אז של הרכבו של רוברט אנצ'פולובסקי.

קרמר, הוא אחד הפסנתרנים הבולטים על במת הג'אז העכשווית. קרמר מנגן כמעט בכל סגנונות הג'אז – החל מג'אז קלאסי ועד לג'אז אוונגרדי. בהופעותיו הוא משלב בין יצירות של מלחינים שונים לבין יצירותיו הוא ויוצר מהן יצירות חדשות. בשנת 2005 קרמר נרשם בספר השיאים של גינס כפסנתרן שניגן מהר יותר מהמחשב.

דניאל קרמר (נולד בשנת 1960), סיים את בית הספר התיכון המוזיקלי בחרקוב כפסנתרן קלאסי. בשנת 1983 הוא בגר את האוניברסיטה של גנסין. כבר בתקופת הלימודים החל להתעניין באופן רציני במוסיקת ג'אז. בשנת 1982 זכה בתחרות אילתור בוילנה, ליטא.

עם סיום לימודיו החל קרמר ללמד במכללה המוזיקלית ע"ש גנסין ולהופיע כסולן של התזמורת הפילהרמונית של מוסקבה. משנת 1986 הוא מופיע כסולן של מוסקונצרט. החל משנת 1984 מסייר קרמר ברחבי רוסיה ומופיע בכל פסטיבלי הג'אז המקומיים. 


ב- 1988 הוא מתחיל להשתתף בפסטיבלים ובשיתופי פעולה מוזיקליים מחוץ לרוסיה במדינות: צרפת, ארה"ב, ספרד, אוסטרליה, צ'כיה, איטליה, שבדיה, ההונגריה, פולין, אוסטריה, גרמניה, פינלנד, סין, כמו גם כמו במדינות באפריקה ובמרכז אמריקה. 

קרמר השתתף בפסטיבלי ג'אז בינלאומיים, כמו Münchner Klavier Sommer (גרמניה), פסטיבל הג'ז מאנלי (אוסטרליה), פסטיבל הג'אז באירופה (ספרד), ג'אז בלטי (פינלנד), יריד פריז (צרפת) ועוד. זהו סיורו הראשון בישראל.

משתתפים

דניאל קרמר (רוסיה) - פסנתר
רוברט אנצ'פולובסקי - אלט סקסופון
סיימון סטאר - בס
גספר ברטונסל – תופים



ענקי הג'אז – דניאל קרמר ורוברט אנצ'פולובסקי Jazz Ring

10-12/1 במתנ"ס דיונה באשדוד, מועדון שבלול בתל אביב ומוזיאון יד לשריון בלטרון. פרטים נוספים ורכישת כרטיסים ניתן למצוא באתר הבא.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: דניאל קרמר ורוברט אנצ'פולובסקי Jazz Ring Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דניאל קרמר ורוברט אנצ'פולובסקי Jazz Ring Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top