תערוכה חדשה - "נושמים בטון"

יום ראשון, 2 בדצמבר 2012
בבניין אחד בקיבוץ גלויות בו פועלים אמנים לצד מפעלי תעשיה קלה תוצג תערוכת האמנות 'נושמים בטון'. בין המציגים בתערוכה, סיגל קולטון, מבית הספר 'דרך צילום' שבו יוצגו: תערוכת צילומים פרי יצירתם של פליטים מצפון אפריקה, עבודת וידאו של האמן שחר מרקוס ועבודת וידאו של האמנית דגנית שמי.

בבניין ברחוב קיבוץ גלויות 45 בתל אביב בו פועלים אמנים לצד מפעלי תעשייה קלה, תוצג במהלך סוף השבוע שבין ה-13 ל-15 בדצמבר 2012, תערוכת האמנות 'נושמים בטון'. בתערוכה מציגים 40 אמנים, 12 מאמני הבניין ו- 28 אמנים אורחים. במסגרת התערוכה יוצגו עבודותיה של סיגל קולטון, מבעלי בית הספר 'דרך צילום' הממוקם בבניין. בגלריית בית הספר תוצג תערוכת צילומים פרי יצירתם של פליטים מצפון אפריקה, שסיימו קורס צילום בהדרכת שירה טבצ'ניק ודן מדורסקי. כמו כן תוצג עבודת הוידאו 'Faith' של האמן שחר מרקוס ועבודת הוידאו '2 קילו ים' של האמנית דגנית שמי.

האמנים המציגים בתערוכה 'נושמים בטון':

אורית אדר בכר / לוסי אלקיויטי / נחמה בורק / גילה בן ישראל ואילנה וייזר-סנש / דורית ברק / מיה גורביץ / נעה גינזבורג / רותי דה פריס / נעמה הדני / כרמלה וייס / אריק ונטורה / צחי חכמון / רענן חרל"פ / שירה טבצ’ניק / אורית ישי / גיל-לי כהן / דן לב / דינה לוי / Jay L / אורנה לוצקי / אפרת ליפקין יערה ניראל / יעל מאירי / דן מדורסקי / שחר מרקוס / הדר עמנואל / נעמה ערד / איילת פוליטי / דורית פלדמן / הגר פלטשר / רני פרדס / להלי פרילינג / סיגל קולטון / ורד קורן / אנג'לה קליין / אפרת קליפשטיין / עמי רביב / תמר רודד / פיליפ רנצר / דגנית שמי / קרן שקד

סיגל קולטון: אני מסתובבת עם מצלמה בדרך כלל בשעות החשיכה ובסביבת הדרום ש תל אביב. השעות בהן אני מסתובבת יחד עם האיזור בו אני מסתובבת מאפשר לי לחוות את העיר במצב הנטוש שלה. אינני מחפשת בני אדם בנוף העירוני אלא את עקבות הנוכחות הנעלמת של האדם בנוף העירוני. המרחבים הדרום תל אביביים החשוכים, המוארים בשלל תאורות לילה, הופכות את הנוף המצולם למרחב הפנימי שלי.

כרמית גלילי, אוצרת התערוכה 'נושמים בטון': התערוכה חוקרת את מערכת היחסים בין האמן לעיר באמצעות הצגת עבודות של 12 אמנים הפועלים בבנין ו- 28 אמנים הפועלים מחוץ לו.

האם העיר היא אפשרות או כורח? האם זו מערכת תומכת או סביבה משתקת? סיפור אהבה או משבר בהתהוות? ומה קרה למחאה? לפליטים? ומה עם המלחמה? הבניין עצמו, על קירותיו הכבדים, הצינורות החשופים, החרכים והמעברים, משמש כמצע לחומרים מהם עשויה האמנות.

במקביל לתערוכה 'נושמים בטון' תוצג תערוכת המכירה 45Kg. ON SALE.

אוצרת: דנה שטיגר
פתיחה: יום חמישי, 13.12.2012, בשעה 20:00
התערוכה תהיה פתוחה בסוף השבוע שבין ה-13 ל-15 בדצמבר 2012

שעות פעילות

חמישי 13.12  20:00 עד 23:00
שישי 14.12  11:00 עד 16:00
שבת 15.12  11:00 עד 21:00
כתובת: רחוב קיבוץ גלויות 45, תל אביב
התערוכות בקומות 3 ו 4. חנייה לבאי האירוע בקומה 1
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: תערוכה חדשה - "נושמים בטון" Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: תערוכה חדשה - "נושמים בטון" Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top