שלוש אחיות - תיאטרון מוסובייט

יום רביעי, 19 בדצמבר 2012
הפקה נוספת של תיאטרון מוסובייט שמגיעה אלינו לישראל בחודש ינואר היא המחזה "שלוש אחיות" של אנטון צ'כוב בבימויו של בימאי הקולנוע והתיאטרון המצליח אנדריי קונצ'לובסקי. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

במקביל למחזה הדוד ואניה של צ'כוב שיועלה כאן בינואר, מציג תיאטרון מוסובייט מחזה נוסף של צ'כוב - "שלוש אחיות".

שלוש אחיות היא דרמה בארבע מערכות. מחזהו המשמעותי של אנטון צ'כוב, מגדולי המחזאים, מתרחש ערב המהפכות הגדולות ברוסיה בשנים 1905-1917. האחיות לבית פרוזורוב – אולגה, מַשָה ואירינָה, חיות בעיירה קטנה עם אחיהן, אנדריי. הן חולמות לשוב למוסקבה - העיר הגדולה, עיר מולדתן, ובעיקר - לתת משמעות לחייהן. שלושת האחיות האידיאליסטיות, עדינות הנפש, בוחרות בנתיבים שאינם מוליכים למוסקבה. למול שקיעתן נטאשה, אשתו הפשוטה והמעשית של אנדריי, משתלטת על האחוזה המשפחתית.

תיאטרון מוסובייט חוגג בימים אלו 90 שנה. ברפרטואר שלו 25 הצגות קלאסיות וחדשות, צוות השחקנים ידוע כיצירתי ומתוכו צמחו טובי השחקנים הרוסיים בתיאטרון ובקולנוע. התיאטרון ביקר בארץ מספר פעמים וזכה להצלחה רבה. הבמאי עטור הפרסים אנדריי קונצ'אלובסק מוכר בישראל מאז שנות השמונים, כבמאי סרט המופת "סיביר יאדה" וכן סדרה של סרטים מצליחים מבית גולן-גלובוס "רכבת אל החופש", "מאהביה של מרי", "אנשים מבוישים" ו"טנגו וקאש". אחד מהבמאים הרוסיים הבולטים בהוליווד, ביחד עם אחיו הבמאי ניקיטה מיכאלקוב ("עיניים שחורות, "שמש בוגדנית").

על סרטו "סיביריאדה" זכה בפרס מיוחד של חבר השופטים בפסטיבל קאן. כמו כן זכה בציון לשבח בפסטיבלים: קאן, ונציה, סן סבסטיאן וסן פרנסיסקו יצר את המיני סדרות זוכות אמי "אודיסיאה" (בהפקתו של פרנסיס פורד קופולה, 1996). ו"אריה בחורף" (2003). קונצ'ולובסקי, שבסיסו באיטליה מביים קבוצות תיאטרון ואופרה ברחבי אירופה ובארצות-הברית. הפקה חדשה זו מגיעה אלינו ישירות ממוסקבה (עם כתוביות בעברית), כתחנה ראשונה בסיבוב הופעות באירופה וארצות-הברית.


כרטיסים לשלוש אחיות של תיאטרון מוסובייט

ההצגה שלוש אחיות תוצג בין התאריכים 18-20 בינואר באשדוד, ירושלים ותל אביב כאדר מחיר הכרטיסים נעים בין 149 ל-349 ש"ח. ניתן להזמין כרטיסים גם באינטרנט באמצעות האתר הבא.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שלוש אחיות - תיאטרון מוסובייט Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שלוש אחיות - תיאטרון מוסובייט Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top