כרטיסים לקברט - 2014

יום רביעי, 19 בפברואר 2014
המחזמר המצליח של תיאטרון הקאמרי "קברט" בכיכובו של אקי אבני, ממשיך לרוץ בבמות גם בשנת 2014. פרטים נוספים על המחזמר וגם על קניית כרטיסים, בכתבה הבאה.

ברלין של שנות ה-30, תרבות תוססת ופורחת, חברה ליברלית, מתירנית, נהנתנית, פורצת גבולות, ומנגד - אי-שקט פוליטי, אינפלציה מטורפת, מיליוני מובטלים, סמים וזנות. הימים קשים אך חיי הלילה סוערים. כל זה קורה רגע לפני שהנאצים עולים לשלטון, כשהאנשים עדיין לא חשים את הזרמים התת-קרקעיים, רגע לפני שהם פורצים כהר-געש אלים. אל תוך הכאוס הזה מגיע קליף, סופר אמריקאי צעיר, כדי לחפש נושא והשראה לספרו. הוא מתאהב בסאלי, זמרת מועדון הלילה "קיט קאט קלאב", נסחף אל תוך העיר הקרנבלית ומתרחק ממכונת הכתיבה.

לרכישת כרטיסים מוזלים לקברט באמצעות האינטרנט בקנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הקשר שנוצר בינו לבין הזמרת הופך לסיפור אהבה מפתיע ומרגש. הנישואים כבר באופק, אך סופו של הרומן פרידה עצובה ושברון לב. קליף, הסופר הצעיר מחליט לחזור לאמריקה וסאלי הזמרת, שמתכחשת למצב הפוליטי המאיים, מעדיפה להשאר בברלין. במקביל מתרחש סיפור אהבה נוסף, מלא תקווה, של גבר ואשה מבוגרים. היא בעלת פנסיון, גרמניה והוא בעל חנות, יהודי. אולם בלחץ האלים של השתלטות הנאצים, אין לאהבה הזאת סיכוי. הרומן נגדע באיבו והחתונה מתבטלת. וכמובן, יש להזכיר דמות חשובה נוספת - מנחה הקברט הכריזמטי, הדמוני, היחיד שמצליח לחוש בעומד להתרחש, ומזכיר לנו מה צופן בחובו העתיד הנורא.

עם השתלטות הנאצים על גרמניה קליף נמלט לפאריז. בדרך, ברכבת, הוא קולט כי קורותיו בברלין הסוערת, הם בעצם חומר הגלם לספרו החדש - סיפור של התכחשות, על אנשים שלא קוראים את הכתובת על הקיר - גרמניה הנאצית! הוא מתחיל לכתוב את השורות הראשונות לספרו:"היה פעם קברט, והיה לו מנחה, והיתה פעם עיר ושמה ברלין, בארץ ושמה גרמניה. זה היה סוף העולם. ואני רקדתי עם סאלי ושנינו היינו שקועים בתרדמה עמוקה".

משתתפי קברט

איתי טיראן, אולה שור סלקטר, אקי אבני, מיקי קם, גדי יגיל, עירית קפלן, אורי רביץ, ישראל ארנסט, גלעד שמואלי, ניסו שליו, טל וייס וציון חורי.

כרטיסים מוזלים למחזמר קברט

תל אביב-יפו 20 יולי, א׳
20:30
תיאטרון הקאמרי החדש 1 רכישת כרטיסים
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים לקברט - 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים לקברט - 2014 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top