רוק דה בלט 2 - פברואר 2015

יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

רוק דה בלט 2 - פברואר 2015מופע הריקוד המפורסם והנחשב "רוק דה בלט" חוזר לישראל למספר הופעות בחודש פברואר 2015 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ותיאטרון ירושלים. כל הפרטים על המופע ועל מכירת כרטיסים, בכתבה הבאה שלפניכם.


להקת רוק דה בלט היא להקת מחול אמריקאית שמכונה גם "הבחורים הרעים של הבלט". הייחודיות של הלהקה היא השילוב של הריקוד הקלאסי יחד עם המוסיקה והריקודים הכי עכשויים.

לרכישת כרטיסים להופעות של רוק דה בלט 2 באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המופע כולל ריקוד בלט לצליליהם של  ג'סטין טימברלייק, קניה ווסט הראפרים -LMFAO (רדפו וסקייבלו), רובין ת'יק ועוד רבים אחרים ועוד ולראות כיצד אפשר לשלב ריקוד סטפס, רוק וכד' יחד עם הריקוד המסורתי.

כרטיסים לרוק דה בלט 2 - פברואר 2015


רוק דה בלט יופיעו בארץ בין התאריכים 4 ועד ה-7 בפברואר 2015 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב וב-9 בפברואר בתיאטרון ירושלים. מחיר כרטיס להופעה של להקת המחול בישראל נע בין 154 ש"ח ל-304 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "איווטים" בעמוד הבא. כרטיסים להופעה בירושלים נמכרים באתר הבא.

לסיום, כדי שתוכלו לקבל טעימה קטנה, הנה סרטון מתוך הופעה של רוק דה בלט לפני כמה שנים:



  • תגובות לכתבה

1 comentários:

  1. בתור אחת שראתה הרבה הופעות מחול ובעצמה ררדנית בבית ספר למחול- אחד המופעים המוצלחים, מקפיצים, מרגשים שפשוט מעלים חיוך ומשאיר טעם של עוד.. מופע כיפי ושונה ממה שחשבתם!

    השבמחק

Item Reviewed: רוק דה בלט 2 - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 31 באוקטובר 2012 בשעה 22:28

בתור אחת שראתה הרבה הופעות מחול ובעצמה ררדנית בבית ספר למחול- אחד המופעים המוצלחים, מקפיצים, מרגשים שפשוט מעלים חיוך ומשאיר טעם של עוד.. מופע כיפי ושונה ממה שחשבתם!

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: רוק דה בלט 2 - פברואר 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top